سبک زندگیمقالات
موضوعات داغ

رابطه جنسی خشن یا هارد سکس

رابطه جنسی خشن یا هارد سکس چیست؟

رابطه جنسی خشن، مدلی از نزدیکی جنسی است که در آن زوجین از رفتارهای پرهیجان و خشن استفاده میکنند. زن و مرد، هر دو نسبت به شیوه انجام این نوع رابطه رضایت دارند و سعی میکنند آن را بصورت ایمن و بی خطر انجام دهند.

رابطه خشن جنسی معمولا سریع تر و پویاتر است و ممکن است درد بیشتری خصوصا برای زن داشته باشد. در طی این نوع رابطه، کشش موها، بوسه محکم و عمیق و ضربه به اندام بکار میرود. کنترل دست و پا و چشم‌ها و فحاشی با الفاظ رکیک جنسی نیز از ملزومات این نوع سکس است.

با این حال در صورت توافق طرفین برای این نوع رابطه، بسیار لذتبخش خواهدبود.

پیش از شروع رابطه هارد سکس، باید مطمئن شوید که هر دو نفرتان توانایی کنترل و پذیرش شرایط را دارید. لازم است ابتدا حد و حدودی را برای خودتان در حین سکس خشن در نظر بگیرید و در طول رابطه به آن پایبند بمانید.

رابطه جنسی خشن، “تجاوز” نیست!

تجاوز جنسی، بدون رضایت قربانی انجام میشود. سکس خشن را به هیچ وجه نمیتوان شکلی از تجاوز دانست. در رابطه جنسی خشن هر دو طرف به مراحل انجام کار آگاهند و با رضایت به آن تن میدهند. در واقع میتوان گفت زن و مرد مانند هنرپیشه، خشونت و اعمال خشونت آمیز را بازی میکنند. اما در این بین اقدام مرد به دخول از مقعد بدون رضایت زن، مصداق تجاوز محسوب میشود.

اصول رابطه جنسی خشن

۱- رضایت طرفین:

قبل از شروع رابطه خشن با شریک جنسی تان در مورد آن صحبت کنید. شما و شریک جنسی‌تان در مورد آن کاملاً آگاه باشید.

۲- انجام در زمان ناراحتی:

برای جلوگیری از پرخاشگری و سردی روابط، هارد سکس پیشنهاد میشود. مثلا زمانی که بین شما و همسرتان ناراحتی و اختلافی ایجاد شده‌است.
رابطه همراه با خشونت هم هیجان دو طرف را تخلیه میکند هم میتواند دوباره آنها را به ادامه رابطه صمیمانه دلگرم کند. البته استفاده از این شیوه ریزه کاری هایی دارد و ممکن است همیشه نتیجه مطلوبی را حاصل نکند.

۳- فرار از تکرار:

اگر تنوع و تغییر در رابطه زناشویی وجود نداشته باشد یکنواختی و کسلی به تمام مناسبات بین طرفین نفوذ خواهد کرد. اگر رابطه خشن درست و اصولی انجام شود رابطه جنسی احیا خواهد شد.

۴- جلوگیری از آسیب:

سکس خشن را به شکل درست انجام دهید و از خود و شریک جنسی تان در حین رابطه مراقبت کنید. چنانچه درد و فشار از حد تحمل خارج شد، بلافاصله آن را متوقف کنید.

۵- علامت گذاری:

پیش از شروع رابطه روی یک عبارت خاص توافق کنید. با یادآوری این کلمه در حین انجام رابطه طرف مقابل را با خبر میکنید. تا در هنگام افزایش خطر آسیب به یکی از طرفین، این هشدار هر دو طرف را متوقف کند. به این صورت خطر آسیب به دیگری به دلیل فوران احساسات خشن، از بین خواهد رفت.

مثلا در صورتی که زن جثه ضعیف تری داشته باشد، ممکن است در پوزیشن های خشن مرد، دچار فشار یا آسیب دیدگی کمر شود. یا حتی یکی از طرفین با فشردن زیاد گلوی طرف مقابل موجب خفگی او شود. با یادآوری کلمه رمز مورد توافق باید طرف مقابل را هوشیار کرد.

۶- پیش نوازی:

اگر سناریوی هارد سکس به نحوی است که پیش نوازی در آن رعایت نمیشود، بهتر است از مکمل های مناسب مانند روان کننده ها برای راحتی دخول استفاده کنید تا امکان آسیب و درد کاهش یابد.

میتوان از کاندوم های تاخیری یا کرم تاخیری پولونکس پلاس هم در سکس خشن استفاده کرد و حتی پس از ارگاسم زن، مرد میتواند بدون توقف به انجام عمل جنسی ادامه دهد.

سکس خشن نوعی از رابطه جنسی است که با حرکات سریع، خشن و پرهیجان اجرا میشود. در این نوع رابطه، رضایت و آگاهی دو طرف شرط اصلی است. رابطه خشن میتواند زوجین را از یکنواختی رابطه رمانتیک رها کند و تجربه جدیدی را برای آنها به ارمغان بیاورد. رعایت نکات ایمنی در حین انجام رابطه جنسی خشن یا هارد سکس ضروریست.

مشاهده بیشتر