ارسال سفارشات بالاتر از ۵۰۰ هزار تومان رایگان است!

بهداشت عمومیمقالات
موضوعات داغ

تقویت نعوظ در مردان

بررسی علل ایجاد اختلال نعوظ و اهمیت درمان آن

تعریف تقویت نعوظ:

تقویت نعوظ در مردان، به معنای تقویت قدرت مردانه در رابطه جنسی و توانایی مرد برای به ارگاسم رساندن همسرش است.
اختلال در نعوظ dysfunction Erection ( ED ،) یا به معنای عدم توانایی در ایجاد نعوظ است و یا به معنای عدم توانایی در ثابت نگه داشتن و ادامه نعوظ و در نتیجه، انزال زودرس است.
آنچه مسلم است، اختلال نعوظ به هر شکل و برآمده از هر دلیل و عاملی که باشد، یک مساله جدی در روابط زناشویی محسوب می شود و تا حد بحرانی بر روح و روان مرد، تاثیر می گذارد.
نعوظ، به نوعی نشان دهنده قدرت مردانه در مباحث جنسی است. تقویت نعوظ، شامل روش هایی است که هم در رفع اختلال نعوظ و هم در ثابت نگه داشتن و جلوگیری از انزال زودرس، موثر باشد.

تقویت نعوظ چگونه رخ می دهد؟

 برای شناخت راه‌های تقویت نعوظ، باید ابتدا فرآیند نعوظ و علل بروز اختلال در آن را بشناسیم. نعوظ که در پی تحریک جنسی در مرد رخ می دهد، به واسطه تغییرات آناتومیکی است که در آلت تناسلی مردانه اتفاق می افتد، این تغییرات در پی افزایش جریان و فشار خون در سرخرگ های داخل بافت آلت تناسلی و در نتیجه، سفت شدن عضلات اسفنجی داخل آلت رخ می دهد.
افزایش گردش خون در آلت تناسلی، به دنبال ترشح هورمون های جنسی به ویژه هورمون تستوسترون، اتفاق می افتد.
ترشح هورمون‌های جنسی، در یک سطح، مربوط به اعصاب و سیستم عصبی مرکزی(شامل مغز و نخاع) می‌شود. در سطح دیگر، ترشح این هورمون‌ها در رابطه با عملکرد بافت‌ها و فیزیولوژی هورمونی است.

بخش مربوط به سیستم عصبی هم شامل فرآیندهای حسی و روانی و نیز شامل فرآیندهای زیستی است.
حال بهتر درمی یابیم که چرا شرایط روانی و عصبی تا حد بسیار زیادی بر تقویت نعوظ و یا اختلال آن موثر است.


افزایش اختلال نعوظ در زندگی مدرن:

به موازات افزایش استرس و شرایط پرفشار در زندگی امروزی، اختلال نعوظ در مردان نیز رواج بیشتری یافته است.

هم شرایط تنش آفرین بیرونی و هم استرس های ناشی از نزدیکی در هنگام رابطه جنسی، می تواند از نعوظ جلوگیری کند و یا اینکه انزال را تسریع بخشد و در نتیجه آنچه باید در یک رابطه زناشویی برای ارضای دو طرف رخ دهد، از دست می رود.
اختلالات نعوظ یکی از دلایل باروری سخت در زوجین است.
تغذیه نامناسب و آلودگی هوا و آب و خوراک، از دیگر عوامل موثر بر اختلالات جنسی از جمله نعوظ است.
با مراجعه به پزشک می توانید از دلیل یا دلایل اصلی اختلال نعوظ در خود، مطالعات دقیقی کسب کرده و برای درمان آن، اقدام کنید.
تقویت نعوظ برای افزایش کیفیت زندگی عاطفی همسران ضروری است!
برخی از محصولات بهداشتی و سلامت جنسی، به صورت موضعی، می توانند به ایجاد و ادامه نعوظ در پی تحریک جنسی مردان کمک کنند، از این جمله می توان به کرم تقویت نعوظ S1 پولونکس اشاره کرد.
عدم نعوظ، در روحیه مرد تاثیر می‌گذارد. و برای دفعات بعدی به عنوان عامل استرسی و در نتیجه، احتمال بروز مجدد اختلال به حساب می آید. علاوه بر آن در روحیه زن نیز تاثیر منفی می گذارد. زیرا از ارگاسم و ارضای جنسی او جلوگیری می کند. از طرفی هم ممکن است باعث ایجاد حس جذاب نبودن در زن کند. و این احساس سرخوردگی دو طرفه، عواقب بدی را برای زندگی زناشویی در پی دارد.

نوشته‌های مشابه

enemad-logo